گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .
گزارش انتشار نسخه جدید
اطلاعات را وارد کنید .
no-img
سفارش تایپ ،ترجمه، مقاله، تحقیق ، پایان نامه

پروژه رایگان مدیریت استراتژیک شرکت کاله آمل


سفارش تایپ ،ترجمه، مقاله، تحقیق ، پایان نامه
adsads

ادامه مطلب

پروژه رایگان مدیریت استراتژیک شرکت کاله آمل
بهمن 16, 1393
8458 بازدید
گزارش نسخه جدید

پروژه رایگان مدیریت استراتژیک شرکت کاله آمل


مدیریت استراتژیک شرکت کاله آمل

شرکت کاله در یک نگاه

نوع شرکت: سهامی خاص

بنیانگذار: غلامعلی سلیمانی

شعبه مرکزی: آمل

محصولات: انواع لبنیات

معرفی شرکت:

شرکت کاله به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان فرآورده های لبنی و گوشتی کشور و یکی از شرکت های شناخته شده در سطح جهانی، فعالیت تولیدی خود را از سال ۶۲ در شهرستان آمل آغاز نمود و از جهان آغاز با در پیش گرفتن سیاست تولید محصولات ممتاز و در سطح جهانی و تلاش جهت حفظ کیفیت، توانست به سرعت اعتماد و اعتبار ویژه ای نزد مصرف کنندگان نهایی و سازمان های ناظر بهداشتی و کیفیتی کسب کند. به نحوی که فرآورده های تولیدی شرکت علاوه بر این در سایر کشورهای منطقه نیز با اقبال عمومی مصرف کنندگان روبرو شده است. هم چنین وسعت کارخانه لبنی کاله ۱۵ هکتار است که از بزرگترین کارخانه ها در صنایع کل ایران محسوب می گردد.

بیانیه ماموریت:

۱ـ مشتریان:

مشتریان شرکت عمدتاً سوپر مارکت ها، شرکت ها و کارخانه های دیگر و هم چنین مشتریان معمولی.

۲ـ محصولات یا خدمات:

این شرکت بیش از ۴۰۰ نوع فرآورده های لبنی خود را در حوزه های زیر به بازار عرضه می نماید:

ـ پنیر: شرکت کاله در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نوع پنیر را به بازار عرضه می نماید.

ـ ماست: انواع ماست کم چرب، پر چرب، خامه ای، موسیر و میوه ای (با طعم هلو، توت فرنگی و . . . )

ـ انواع شیر: کم چرب، پرچرب، کم لاکتور، طعم دار (با طعم های کاکائو، موز، خرما، شکلات و . . . )

ـ انواع دسر: انواع دسر و پودینگ با طعم های (نسکافه، زعفرانی، توت فرنگی، کرم خامه ای و . . . )

ـ انواع خامه

ـ انواع کره

ـ انواع بستنی

ـ انواع فرآورده های گوشتی: کتلت گوشت، کباب کوبیده، جوجه کباب و . . .

۳- بازارها:

شعبه مرکزی آن در شهرستان آمل واقع شده و هم اکنون با استفاده از پخش به صورت مویرگی (بدون واسطه) و با بیش از ۲۴ شعبه محصولات خود را از آذربایجان تا هرمزگان توزیع می نماید و نزدیک به ۶۵۰۰۰ سوپر مارکت به طور مستقیم کالا را از این سازمان تامین می نمایند. بخش عمده ای از تولیدات این شرکت به خارج از ایران بیش تر به اروپا صادر شده است.

۵- توجه به بقاء رشد و سودآوری:

در شرکت لبنی کالا هم اکنون ۳ واحد کسب و کار پنیر، محصولات پاستوریزه و فراد ما (UHT) وجود دارد که هر یک از این واحدها با نوآوری خود، با کیفیت ترین و متنوع ترین محصولات را در حجم تولید بالا به بازار عرضه می نمایند. تمامی خطوط تولید این کارخانه به نحوی انعطاف پذیر طراحی شده اند که مواد اولیه از ورودی های مختلف وارد خط تولید شده محصولات متنوع خارج گردند. به طوری که تنها از طریق یک خط تولیدگاه بیش از ۲۰ محصول تولید می شود.

۴ـ فن آوری:

با تداوم سیاست توسعه و ورود به عرصه رقابت جهانی استفاده از روش های مدرن مدییت بهره وری KAIZEN تعالی سازمانی EFQM مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ، سیستمهای جامع اطلاعاتی، شبکه های پیشرفته توزیع و بسیاری از تکنیک های روز مدیریت در دستور کار شرکت قرار گرفته است. به نحوی که توانایی آتی شرکت را در ارائه خدمات و محصولات برتر افزایش دهد.

۶- فلسفه:

شرکت فرآورده های لبنی و گوشتیت کالا باورهای خود را بر پایه رضایت مشتریان و حتی چیزی فراتر از خواسته های مشتریان می داند. و به وجد آوردن مشتریان از طریق بهبود مستمر با توجه به بکار تیمی، صداقت، کیفیت، خلاقیت و نوآوری کارکنان شرکت می باشد این شرکت تبدیل شدن به رهبر بازار لبنیات را در دستور کار خود دارد و هم چنین تلاش می کند احترام به مردم و خدمت به مردم، ایجاد نام نیک در ذهن مردم را ایجاد کند و محصول با کیفیت در تمامی گروه های لبنی منطبق بر استانداردهای ملی و کارخانه ای ارائه می دهد.

۷ـ ویژگی ممتاز:

مهم ترین ویژگی شرکت این است که تا حالا توانسته با جذب شیر روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن به عنوان بزرگترین قطب اصلی جذب شیر در کشور مطرح شود و با محصولات متنوع لبنی و گوشتی خود توانسته در طی سالیان گذشته به صورت مستمر به عنوان صادر کننده نمونه صنایع غذایی انتخاب شود.

۸- توجه به تصور مردم و جامعه:

شرکت فرآورده های لبنی کاله، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع محصولات لبنی که ارائه محصولات متنوع و متناسب با نیازهات و سلایق مختلف مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است و در ایجاد و ارتقاء فرهنگ مصرف محصولات متنوع لبنی در سطح جامعه تلاش می کند.

 

 

۹ـ توجه به کارکنان:

این شرکت سعی در ارتقاء دانش و آگاهی پرسنل آن دارد و همانطور که در فن آوری گفته شده با استفاده از روش های مدرن تلاش زیادی برای کیفیت کار سرمایه های انسانی می نماید.

ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE) شرکت لبنی کاله
عوامل خارجی O-Tوزنامتیاز عاملامتیاز وزنی
فرصت ها (O) :
۱ O – گستردگی هرم سنی جامعه۰٫۰۷۴۰٫۲۸
۲ O- ممنوعیت واردات محصولات لبنی و حمایت ازصادرات۰٫۰۷۲۰٫۱۴
۳O- افزایش ضریب نفوذ اینترنت۰٫۰۴۴۰٫۱۶
۴O- وجود بازارهای کشورهای هم جوار۰٫۰۵۳۰٫۱۵
۵O- امکان بسته بندی کالا مطابق با صنعت سبز۰٫۰۴۲۰٫۰۸
۶O- وجود بازارهای وسیع داخلی۰٫۰۳۳۰٫۰۹
۷O- بالا رفتن مصرف سرانه۰٫۰۵۳۰٫۱۵
۸O- حذف یارانه ها۰٫۰۵۳۰٫۱۵
۹O- فرهنگ استفاده از محصولات رژیمی۰٫۰۷۳۰٫۲۱
۱۰O- شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی۰٫۰۳۲۰٫۰۶
تهدیدها (T)
۱T- ورود رقبای قوی و جدید به بازار۰٫۰۴۲۰٫۰۸
۲T- تحریم۰٫۰۷۱۰٫۰۷
۳T- نرخ تورم۰٫۰۴۲۰٫۰۸
۴T- نرخ ارز۰٫۰۵۱۰٫۰۵
۵T- هدفمند کردن یارانه ها۰٫۰۳۳۰٫۰۹
۶T- عدم ثبات تعرفه ها۰٫۰۶۲۰٫۱۲
۷T- ورود محصولات لوکس و خارجی به بازار۰٫۰۲۳۰٫۰۶
۸T- واردات مواد اولیه از خارج۰٫۰۶۱۰٫۰۶
۹T- تبلیغات گسترده رقبا۰٫۰۷۲۰٫۱۴
۱۰T- جذب نیروهای کارآمد از سمت رقبا۰٫۰۶۲۰٫۱۴

تحلیل EFE

عدد ۳۴/۲ بدست آمده از ماتریس EFE کوچکتر از ۵/۲ است و بیانگر غلبه تهدیدهای محیطی بر فرصت های محیط در شرکت لبنی کاله است.

 

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE) شرکت لبنی کاله
عوامل داخلی S-Wوزنامتیاز عاملامتیاز وزنی
نقاط قوت (S) :
۱ S – کیفیت بالای محصولات۰٫۰۸۴۰٫۳۲
۲ S –متنوع بودن محصولات۰٫۰۵۴۰٫۲
۳ S –در اختیار داشتن تکنولوژی بالا۰٫۰۵۳۰٫۱۵
۴ S –توان مالی (سرمایه کافی)۰٫۰۷۴۰٫۲۸
۵ S – سطح تحصیلات و تجربه افراد سازمان۰٫۰۴۴۰٫۱۶
۶ S –داشتن تحقیقات بازار۰٫۰۴۳۰٫۱۲
۷ S –D&R۰٫۰۳۳۰٫۰۹
۸ S – پیشرو بودن در صنعت۰٫۰۵۴۰٫۲
۹ S –حضور کارخانه در یکی از بزرگترین مناطق شیر و نزدیکی به عرضه کنندگان مواد اولیه لبنی۰٫۰۳۳۰٫۰۹
۱۰ S – صادرات به (۱۶ کشور)۰٫۰۶۴۰٫۲۴
نقاط ضعف (W) :
۱W- قیمت بالای محصولات۰٫۰۷۱۰٫۰۷ SSSW
۲ W – تنوع بیش از حد محصولات۰٫۰۶۲۰٫۱۲
۳ W –ارتباط ضعیف با مشتری۰٫۰۶۱۰٫۰۶
۴ W –تبلیغات ضعیف محیطی۰٫۰۷۱۰٫۰۷
۵ W –روابط ناکارآمد بین واحدهای مختلف (تولید، بازاریابی، فروش)۰٫۰۲۲۰٫۰۴
۶ W – جابه جایی نیروی انسانی و رفت و آمد زیاد در پست ها۰٫۰۵۲۰٫۱
۷ W –عدم انگیره کافی درکارکنان۰٫۰۶۱۰٫۰۶
۸ W – عدم وجود امنیت شغلی۰٫۰۴۱۰٫۰۴
۹ W –عدم وجود روند مشخصی جهت ارتقای شغلی کارکنان۰٫۰۳۲۰٫۰۶
۱۰ W – سلسله مراتب طولانی۰٫۰۴۱۰٫۰۴
جمع کل۱۲٫۵۱

تحلیل IFE

جمع امتیازات وزنی حداقل ۱ و حداکثر می باشد و میانگین آنها ۲/۵ می باشد. اگر نمره نهایی سازمان کمتر از ۲/۵ باشد یعنی سازمان از نظر عوامل داخلی من حیث المجموع دچار ضعف می باشد و اگر نمره نهایی بیشتر از ۲/۵ باشد، بیانگر این است که سازمان از نظر عوامل درونی من حیث المجموع دارای قوت می باشد.

عدد ۵۱/۲ بدست آمده از ماتریس IFE بیانگر غلبه نقاط قوت بر نقاط ضعف شرکت می باشد.

ماتریس (SWOT)
عوامل داخلی

 

 

 

عوامل خارجی

۱Sکیفیت بالای محصولات۱Wقیمت بالای محصولات
۲Sمتنوع بودن محصولات۲Wتنوع بیش از حد محصولات
۳Sدر اختیار داشتن تکنولوژی بالا۳Wارتباط نسبتاً ضعیف با مشتری
۴Sوضعیت مالی۴Wتبلیغات محیطی ضعیف
۵Sبخش تحقیقات بازاریابی قوی۵Wجابه جایی زیاد نیروی انسانی و رفت و آمد زیاد بین پست ها
۶Sسطح تحصیلات و تجربه پرسنل۶Wعدم انگیزه کافی در بین کارکنان
۷Sبخش تحقیق و توسعه ی قوی (D&R)۷Wروابط ناکارآمد بین واحدهای مختلف (تولید، بازاریابی، فروشگاه)
۸Sصادرات به ۱۶ کشور دنیا۸Wعدم وجود امنیت شغلی
۹Sپیشرو بودن در صنعت۹Wعدم وجود رویه ای شمخص برای ارتقای شغلی کارکنان
۱۰Sحضور کارخانه در یکی از بزرگترین و مهم ترین مناطق شیرو محصولات لبنی۱۰Wسلسله مراتب طولانی سازمان
فرصت ها (O)۱Oگسترگی هرم سنی جامعهاستراتژی های SO

۱ـ با توجه به تکنولوژی (ماشین آلات) و تمرکز بر خلاقیت می توان محصولات متناسب با کروه های سنی متفاوت ایجاد کرد.

۲ـ با استفاده از محصولات متنوع و بخش D&R می توانیم جهت کسب سهم بازار مناسب اقدام کنیم.

۳ـ با پیشرو بودن در صنعت و موقعیت استراتژیکی کارخانه جهت در دست گرفتن ابتکار عمل بازار اقدام نمود.

۴ـ با استفاده از سرمایه و توان مالی شرکت و ثبات در کیفیت محصولات در نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت نمود.

۵ـ ایجاد سیستم مدیریتی (بازاریابی، تولید، فروش) حرفه ای، تخصصی و بهره بردن از پرسنل متخصص جهت ایجاد مزیت رقابتی

استراتژی های WO

۱ـ تمرکز بر اقشار با درآمد بالا و معرفی محصولات خاص و لوکس به آنها (استفاده از ابزارهای معرفی کالای لوکس)

۲ـ استفاده از سیستم مدیریت بازاریابی حرفه ای، تخصصی و سیستماتیک جهت ایجاد روابط کارآمد بین واحدهای مختلف

۳ـ بهره جستن از سیستم IT جهت استفاده سازمان به منظور کاهش دیوانسالاری اداری.

۴ـ ایجاد امکانات جهت ادامه تحصیل پرسنل و آموزش های تخصصی ضمن خدمت

۵ـ استفاده از گستردگی هرم سنی جامه جهت تولید محصولات متنوع.

۶ـ برگزاری نمایشگاه های موقت و دائمی داخلی و خارجی جهت معرفی محصولات و تبلیغات

۲Oفرهنگ استفاده از محصولات رژیمی
۳Oافزایش ضریب نفوذ اینترنت
۴Oامکان بسته بندی کالا مطابق با صنعت سبز
۵Oممنوعیت واردات محصولات لبنی و حمایت دولت از صادرات
۶Oشرکت در نماشگاه های داخلی و بین المللی
۷Oحذف یارانه ها
۸Oوجود بازارهای داخلی وسیع
۹Oوجود بازارهای هم جوار
۱۰Oنفوذ سیستم مدیریت بازاریابی حرفه ای در اکثر شرکت های رقیب و تولید محور بودن آنها به جای بازار محور بودن و فرصت ایجاد یک تحول جدی برای در دست گرفتن ابتکار عمل
تهدیدات (T)۱Tورودی رقبای قوی و جدید به بازاراستراتژی های ST

۱ـ با تقویت، تخصصی و علمی کردن فعالیت های بازاریابی و بهره بردن از تجربیات سازمان های موفق در این زمینه

۲ـ با معرفی محصولات نو، جذاب و مشتری پسندانه و بهره بردن از تکنولوژی ماشین آلات جهت حفظ و ارتقای جایگاه برند.

۳ـ ایجاد تبادلات سازنده و قراردادهای بلندمدت با عرضه کنندگان مواد اولیه.

۴ـ تهیه مواد اولیه با کیفیت از عرضه کنندگان وفادار، مطمئن و با صلاحیت داخلی

استراتژی wt

۱ـ ایجاد شرایط مناسب کاری، رفاهی برای پرسنل کوشا و با تجربه سازمان و برقراری امنیت شغلی

۲ـ تعیین و تصویب درصد مشخصی از درآمدهای بازاریابی و فروش برای بخش تبلیغات و امور پروموتن

۳ـ بالا بردن کیفیت محصولات و ثبات آن و بهره جستن از تکنولوژی های روز بسته بندی برای رقابت با محصولات خارجی

۴ـ ایجاد وتقویت بخش CRM و تخصیص بخشی از درامدهای شرکت به این بخش

۲Tتحریم
۳Tنرخ تورم
۴Tنوسانات نرخ ارز
۵Tهدفمند کردن یارانه ها
۶Tعدم ثبات تعرفه ها
۷Tورود محصولات لوکس و خارجی به بازار
۸Tواردات مواد اولیه به خارج
۹Tتبلیغات گسترده رقبا
۱۰Tجذب نیروهای کارآمد از سمت رقبا

ماتریس IFM

عوامل داخلی

استراتژیهای تهاجمی 

استراتژیهای محافظه کارانه

 

استراتژی های رقابتی 

استراتژیهای تدافعی

 

باتوجه به ماتریس IEM استراتژی های رقابتی شرکت موردنظر گرفته شده که عبارتند از:

۱ـ با تقویت، تخصصی و علمی کردن فعالیت های بازاریابی و بهره بردن از تجربیات سازمان های موفق در این زمینه

۲ـ با معرفی محصولات نو، جذاب و مشتری پسندانه و بهره بردن از تکنولوژی ماشین آلات جهت حفظ و ارتقاء جایگاه برند.

۳ـ ایجاد تبادلات سازنده و قراردادهای بلندمدت با عرضه کنندگان مواد اولیه

۴ـ تهیه مواد اولیه با کیفیت از عرضه گنندگان وفادار، مطمئن و با صلاحیت داخلی

جدول QSPM

استراتژی

 

عوامل

ضریب اطمیناناستراتژی اول

با تقویت، تخصصی و علمی کردن فعالیت های بازاریابی و بهره بردن از تجربیات سازمان های موفق در این زمینه

استراتژی دوم

با معرفی محصولات نو، جذاب و مشتری پسندانه و بهره بردن از تکنولوژی ماشین آلات جهت ارتقاء جایگاه برند

استراتژی سوم

ایجاد تبادلات سازنده و قراردادهای بلندمدت با عرضه کنندگان مواد اولیه

استراتژی چهارم

تهیه مواد اولیه با کیفیت از عرضه کنندگان وفادار مطمئن و با صلاحیت داخلی

نمره جذابیتجمعنمره جذابییتجمعنمره جذابیتجمعنمره جذابیتجمع
فرصت ها۱Oگستردگی هرم سنی جامعه۰۷/۰۲۱۴/۰۳۲۱/۰
۲Oممنوعیت واردات محصولات لبنی و حمایت از صادرات۰۷/۰۲۱۴/۰۳۲۱/۰۲۱۴/۰۲۱/۰
۳Oافزایش ضریب نفوذ اینترنت۱۴/۰۱۰۴/۰۲۰۸/۰۲۰۸/۰۰۸/۰
۴Oوجود بازارهای کشورهای هم جوار۵/۰۲۱/۰۳۱۵/۰۲۱/۰۱/۰
۵Oامکان بسته بندی کالا مطابق با صنعت سبز۰۴/۰۲۰۸/۰۳۱۲/۰
۶Oوجود بازارهای وسیع داخلی۰۳/۰۴۱۲/۰۳۰۹/۰۳۰۹/۰۱۲/۰
۷Oبالارفتن مصرف سرانه۰۵/۰۲۱/۰۴۲/۰۳۱۵/۰۲/۰
۸Oحذف یارانه ها۰۵/۰۲۱/۰۱۰۵/۰۳۱۵/۰۱/۰
۹Oفرهنگ استفاده از محصولات رژیمی۰۷/۰۳۲۱/۰۴۲۸/۰۱۰۷/۰۰۷/۰
۱۰Oشرکت در نمایشگاه های داخلی بین المللی۰۳/۰۴۱۲/۰۴۱۲/۰۰۹/۰
تهدیدات۱Tورود رقبای قوی و جدید به بازار۰۴/۰۴۱۶/۰۴۱۶/۰۳۱۲/۰۱۶/۰
۲Tتحریم۰۷/۰۳۲۱/۰۲۱۴/۰۴۲۸/۰۲۱/۰
۳Tنرخ تورم۰۴/۰۱۰۴/۰۳۱۲/۰۰۸/۰
۴Tنرخ ارز۰۵/۰۳۱۵/۰۲۱/۰۲۰۱/۰۰۵/۰
۵Tهدفمندکردن یارانه ها۰۳/۰۲۰۶/۰۲۰۶/۰۰۶/۰
۶Tعدم ثبات تعرفه۰۶/۰۱۰۶/۰۲۱۲/۰۳۱۸/۰۱۸/۰
۷Tورود محصولات لوکس و خارجی به بازار۰۲/۰۳۰۶/۰۴۰۸/۰۲۰۴/۰۰۴/۰
۸Tواردات مواد اولیه از خارج۰۶۰۲۱۲/۰
۹Tتبلیغات گسترده رقبا۰۷/۰۴۲۸/۰۴۲۸/۰۳۲۱/۰۲۱/۰
۱۰Tجذب نیروهای کارآمد از سمت رقبا۰۶/۰۲۱۲/۰۲۱۲/۰
جمع کل۱۴۱/۲۵۱/۲۸۹/۱۹۶/۱
۱Sکیفیت بالای محصولات۰۸/۰۲۱۶/۰۳۲۴/۰۴۳۲/۰۴۳۲/۰
۲Sمتنوع بون محصولات۰۵/۰۴۲۰/۰۴۲۰/۰۳۱۵/۰۳۱۵/۰
۳Sدر اختیار داشتن تکنولوژی بالا۰۵/۰۳۱۵/۰۴۲۰/۰۱۵/۰
۴Sتوان مالی مطلوب۰۷/۰۲۱۴/۰۳۲۱/۰۴۲۸/۰۴۲۸/۰
۵Sسطح تحصیلات و تجربه افرادسازمان۰۴/۰۴۱۶/۰۴۱۶/۰۲۰۸/۰۱۰۴/۰
۶Sداشتن تحقیقات بازار۰۴/۰۴۱۶/۰۴۱۶/۰۴۱۶/۰۴۱۶/۰
۷SR&D۰۳/۰۳۰۹/۰۳۰۹/۰۱۰۳/۰
۸Sپیشرو بودن در صنعت۰۵/۰۴۲۰/۰۴۲۰/۰۴۲۰/۰۴۲۰/۰
۹Sحضور کارخانه در یکی از مناطق شیر و محصولات لبنی۰۳/۰۳۰۹/۰۱۰۳/۰۴۱۲/۰۱۰۳/۰
۱۰Sصادرات به ۱۶ کشور دنیا۰۶/۰۴۲۴/۰۴۲۴/۰۴۲۴/۰۴۲۴/۰
ضعف ها۱Wقیمت بالای محصولات۰۷/۰۲۱۴/۰۳۲۱/۰۴۲۸/۰۳۲۱/۰
۲Wتنوع بیش از صدمحصولات۰۶/۰۴۲۴/۰۴۲۴/۰۲۱۲/۰۱۰۶/۰
۳Wارتباط ضعیف با مشتری۰۶/۰۴۲۴/۰۳۱۸/۰
۴Wتبلیغات ضعیف محیطی۰۷/۰۴۲۸/۰۴۲۸/۰۳۲۱/۰۲۱۴/۰
۵Wروابط کارامد بین واحدهای مختلف (تولید بازاریابی فروش)-۰۲/۰۴۰۸/۰۳۰۶/۰
۶Wجابه جایی نیروی انسانی و رفت آمد زیاد بین پست ها۰۵/۰۲۱۰/۰۱۰۵/۰۲۱۰/۰۳۱۵/۰
۷Wعدم انگیره کافی در کارکنان۰۶/۰۱۰۶/۰۱۰۶/۰۴۲۴/۰۱۰۶/۰
۸Wعدم وجود امنیت شغلی۰۴/۰۲۰۸/۰۳۱۲/۰۴۱۶/۰
۹Wعدم وجود روند شخصی جهت ارتقاء شغلی کارکنان۰۳/۰۲۰۶/۰۳۰۹/۰۱۰۳/۰
۱۰wسلسله مراتب طولانی۰۴/۰
جمع کل۱۷۹/۲۹۶/۲۸۲/۲۱۳/۲

نتیجه:

باتوجه به تحلیل های انجام و در نهایت مقایسه استراتژی ها در جدول QSPM در بین استراتژی های رقابتی برای شرکت اولویت اول استراتژی دوم است و پس استراتژی اول و بعد استراتژی سوم و در آخر استراتژی چهارم جائز اهمیت است.

 



موضوعات :
رشته مدیریت

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *