هزینه تایپ به زبان فارسی

لیست هزینه تایپ به زبان فارسی

موسسه   آنلاین با طرحی نوین اقدام به دسته بندی تایپیست ها به تخصص های پزشکی، کامپیوتر و آی تی، زیست شناسی، حقوق، شیمی، علوم پایه ، مدیریت، مکانیک، برق و … نموده است تا با بالا بردن کیفیت تایپ، کار ویرایش را برای دانش دوستان ساده تر و سریعتر نماید. همچنین سفارشات در ۳ حالت فوری و نیمه فوری و عادی انجام میشوند تا شما بتوانید بسته به نیاز خود سرعت انجام کار خود را انتخاب نمایند.

 

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا در کمتر از ۱۵ دقیقه فاکتور شما صادر گردد

  • توجه داشته باشید که هر صفحه استاندارد شامل ۲۵۰ کلمه تایپ شده میباشد. (حدود ۱۸ خط با فونت ۱۴ یا ۲۰خط با فونت ۱۶) حداکثر ۵ اصطلاح انگلیسی در هر صفحه داشته باشد.
  • نمونه یک صفحه استاندارد ۲۵۰ کلمه ای در انتهای همین صفحه موجود می باشد
  • به صورت پی دی اف تایپ شده باشد و متن آن نیاز به تایپ از پی دی اف داشته باشد.
  •  از کیفیت خوبی برخوردار باشد.
  •  حجم فایل زیاد بالا نباشد (حجم مجاز برای هر صفحه ۵۰۰ کیلوبایت می باشد)
  • قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش‌­فاکتور منظور گردیده است، معتبر می‌باشد
  • حداقل سفارش تایپ  ۱۰۰۰ کلمه می باشد.
  • در صورتی که بخواهید حضورا فایل تایپ کمتر از ۵۰ صفحه را تحویل بگیرید، هزینه ها دو برابر محاسبه خواهند شد.

لیست هزینه تایپ به زبان فارسی (برای یک صفحه استاندارد)

تعداد صفحات استاندارد زبان تایپ زمان تحویل عادی تخفیف هزینه تایپ برای هر صفحه استاناندارد
۱ تا ۱۰ صفحه

تا ۲۵۰۰ کلمه

فارسی ۱ روزه ۰ درصد ۴۵۰ تومان
۱۱ تا ۲۰ صفحه

۲۵۰۱ تا ۵۰۰۰ کلمه

فارسی ۲ روزه ۰ درصد ۴۳۰ تومان
۲۱ تا ۴۰ صفحه

۵۰۰۱ تا ۱۰۰۰۰ کلمه

فارسی ۳ روزه ۳ درصد ۴۱۵ تومان
۴۱ تا ۶۰ صفحه

۱۰۰۰۱ تا ۱۵۰۰۰ کلمه

فارسی ۴ روزه ۳ درصد ۴۰۰ تومان
۶۱ تا ۸۰ صفحه

۱۵۰۰۱ تا ۲۰۰۰۰ کلمه

فارسی ۵ روزه ۷ درصد ۳۷۲ تومان
۸۱ تا ۱۲۰ صفحه

۲۰۰۰۱ تا ۳۰۰۰۰ کلمه

فارسی ۶ روزه ۱۱ درصد ۳۴۰ تومان
۱۲۱ تا ۲۰۰ صفحه

۳۰۰۰۱ تا ۵۰۰۰۰ کلمه

فارسی ۷ روزه ۱۵ درصد ۳۰۰ تومان
  • در صورتی که تعداد صفحات شما بیشتر می باشد، می توانید سفارش خودتان را ثبت نمایید تا به صورت رایگان برایتان برآورد هزینه شود.
  • در صورتی که سفارش تایپ، شامل فرمول، جدول، نمودار و شکل باشد تمامی زمان های تحویل فوق یک و نیم برابر خواهد شد.
  • لطفا برای اطلاع دقیق هزینه و زمان تحویل، در پورتال   آنلاین ثبت نام و سفارش تایپ خودتان را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا اپراتور مربوطه برایتان به صورت رایگان قیمت گذاری نماید.

 

 

 

مورادی که شامل افزایش هزینه می شوند مبلغ افزایش هزینه به ازای هر صفحه استاندارد
تایپ از دست خطی که خوش خط می باشد ۷۵ تومان
تایپ از دست خطی که بد خط است ۱۵۰ تومان
کیفیت یا وضوح بد باشد ۷۵ تومان
از ۵ اصطلاح انگلیسی در هر صفحه بیشتر باشد ۱۵۰ تومان
اگر متن فارسی – عربی باشد ۱۵۰ تومان
حجم فایل زیاد باشد (حجم مجاز برای هر صفحه ۵۰۰ کیلوبایت) ۷۵ تومان
سوال های تستی چهار گزینه ایی ۵۰۰ تومان
زمینه های تخصصی ۷۵ تومان
زمینه عمومی صفر تومان

 

 

  • در تحویل فوری تایپ زمان نصف و هزینه  دو برابر  می شود

 

  • تمامی هزینه ها بدون محاسبه هزینه ارسال و پرینت می باشد

 

  • تمامی قیمت ها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده (VAT) می باشند.
  •   البته برای سفارشات بسیار فوری نیز چاره ایی اندیشیده ایم. شما می توانید در توضیحات سفارش خود ، درخواست خود را مبنی بر تحویل ۲ ساعته قید نمایید.
  • تمامی هزینه های این صفحه در صورت ارتباط مستقیم و حضوری با تایپیست یا صفحه بند و امکان تعامل با ایشان ۲ برابر محاسبه می شوند.
  • در صورتی که ثبت نام نمایید و  سفارش خود را به صورن آنلاین ثبت نمایید همه حالت های بالا برایتان قیمت گذاری میشود و شما به راحتی هزینه های حالت های بالا را مشاهده و انتخاب می کنید.

 

معیار موسسه برای هر صفحه ۲۵۰ کلمه می باشد

متن زیر ۲۵۰ کلمه می باشد

 

خرید اجباری در زمینه خاص یک محصول:پوشاک

چکیده:

مقصود:

هدف از انجام این مطالعه، رسیدگی به مصارف اجباری در یک محصول با زمینه ویژه (خرید ضروری پوشاک) و با بهره گیری از مدل ترتیبی مون و اسپیرز می باشد.

طراحی/روش شناسی/رویکرد :

محققان پیشین دریافتند که خریداران اجباری اغلب زنان جوانی هستند که به خریداری پوشاک میپردازند.مقیاس خرید اجباری متداول ادوارد،به منظور سنجش خرید پوشاک اجباری ایجاد شده است.این معیار سپس به منظور تعیین قابلیت اعتماد و اعتبارسنجی مورد امتحان قرار گرفت.طی این روش،داده ها از طریق ۲۲۸ خانم فارغ التحصیل شده از دانشگاه به جهت ارزیابی روابط میان خرید اجباری پوشاک جمع آوری شد همچنین متغیرهایی به منظور ایجاد همبستگی با خرید اجباری متداول شناسایی شدند که شامل: روان(مشکلات مرتبط با روان) ،ماده گرایی و تمایل به مد میباشند،و در این بررسی مورد استفاده قرار گرفتند.

یافته ها:

نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل ها، روابط قابل ملاحظه ای را میان روان و ماده گرایی، روان و خرید پوشاک اجباری ،ماده گرایی و میل به مد و میل به مد و خرید پوشاک اجباری نشان داد.گرچه ارتباط میان ماده گرایی و خرید پوشاک اجباری قابل ملاحظه نبود.

محدودیت های تحقیق/مفهومات:

مطالعات حاضر، خرید اجباری یک محصول خاص را نشان میدهد. بنابراین در این تحقیق به مطالعه جمعیت های مختلف به منظور تعیین رفتار خانم ها با گذشت سن و احتمال تغییر رفتار افراد از خریداری پوشاک به سمت سایر محصولات میپردازیم.

اصالت/بها:

تحقیق حاضر، اولین بررسی شناخته شده به منظور تعیین خرید اجباری در یک زمینه خاص محصول میباشد.