گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .
گزارش انتشار نسخه جدید
اطلاعات را وارد کنید .
no-img
سفارش تایپ ،ترجمه، مقاله، تحقیق ، پایان نامه

مقاله ترجمه شده در رابطه با فناوری آموزشی با موضوع شناسایی نیازهای آموزشی کشاورزی و منابع طبیعی اعضای هیات علمی در استفاده از فناوری اطلاعات بهمراه متن لاتین


سفارش تایپ ،ترجمه، مقاله، تحقیق ، پایان نامه
adsads

ادامه مطلب

آبان 5, 1394
604 بازدید
گزارش نسخه جدید

مقاله ترجمه شده در رابطه با فناوری آموزشی با موضوع شناسایی نیازهای آموزشی کشاورزی و منابع طبیعی اعضای هیات علمی در استفاده از فناوری اطلاعات بهمراه متن لاتین


عنوان لاتین

Identifying Training Needs of Agriculture and Natural Resources
Faculty Members in Using Information Technology

برای دانلود مقاله لاتین کلیک کنید

مقاله ترجمه شده در رابطه با فناوری آموزشی با موضوع شناسایی نیازهای آموزشی کشاورزی و منابع طبیعی اعضای هیات علمی در استفاده از فناوری اطلاعات بهمراه متن لاتین

مختصری از ترجمه

مقدمه:
با توسعه سریع و پیشرفت تکنولوژی اطلاعات (IT) در طول دهه ی گذشته، در میان دیگر کاربرهای آن، یکی از رسانه های موثر برای یاد دادن و یاد گرفتن خصوصاً در تحصیلاتر بالاتر شده است. (اسکاتر، ۲۰۰۲).
بالا بردن کیفیت یادگیری، نگهدارزی مزیت های رقابتی و پیشرفت دستیابی به تحصیلات و آموزش به عنوان دلایل اصلی برای به کار بردن اطلاعات و تکنولوژی های ارتباطات در دانشگاه ها و موسسات آموزشی ذکر شده اند. (گامیل و نیومن، ۲۰۰۵). تکنولوژی های ارتباطات جدید آموزشی بالاتری را در عرصه برای اجرای رسالت عادی آن با ابزارهای جدید قدرتمند را معرفی می کند. (فلود و کانکلین، ۲۰۰۳).
افزایش در آموزش آنلاین، نیازمند دانشگاه هایی برای تغییر مسیری است که اطلاعات در میان دانشجویان آن توزیع شده باشد؛ بنابراین؛ مدیران نیاز دارند تا آکاه از تغییراتی باشند که باید در (ناحیه ی) زمینه ی آموزشی دانشکده جایگزینه می شود. نیاز است اعضای دانشکده و بخش های مسئول ایجاد محیط یادگیری ای باشند که راستین بنیاد و برای همه ی دانشجویان با معناست. (ادموند و همکاران، ۲۰۰۲).
در حالیکه اینترنت پذیرش نسبتاً گسترده ای دارد و کاربرد آن در موسسات آموزشی کشورهای توسعه یافته است، در ایران، یکپارچه سازی تکنولوژی های جدید در تدریس کلاسی، نسبت به حد مورد انتظار رشد کمتری دارد. در این اثنا (در این میان)، اعضای دانشکده؛ در میان فاکتورهای اصلی برای یکپارچه سازی تجهیزات و نرم افزار به فرایندهای تحقیق و آموزشی هستند. (کومار و همکاران ۲۰۰۸).
اعضای دانشکده باید به صورت موثری تکنولوژی های جدید را در فعالیت ها یادگیری یکپارچه کنند اما، کاربرد موفق تکنولوژی های مدرن برای یاد دادن به دانشجویان به مهارت ها و دانش جدیدی نیاز دارد. بنابراین، یکی از دلایل اصلی برای این مشکل در ایران ممکن است دانش ناکافی اعضای دانشکده و مهارت در چگونگی یکپارچگی و استفاده از تکنولوژی اطلاعات در قرارگیری دستور باشد، بنابراین این بررسی به منظور برآورد کردن مهارت های موجود اعضای دانسکده در نظر گرفته شده و نیازهای آموزشی آن ها را با در نظر گرفتن استفاده از IT مشخص می کند. هرگاه که نیازهای مرتبط تعیین شده و لیستی مناسب از اولویت ها به ثبوت رسید، منابع در دسترس می تواند به صورت بهتر به کار رتفه و سازنده تر باشد. (علی بیگی و همکاران، ۲۰۰۰) در چند سال گذشته از زمانیکه تحصیلات آنلاین یک جایگزین کاربردی برای موسسات با تحصیلات بالاتر شده است، میزان نوشتارهای وابسته به تحصیل از راه دور مرتبط با وضعیتهای یادگیری مرتبط با دانشکده به اوج خود رسید. (پاچنوسکی و ژورسزیک،۲۰۰۰).

برای دانلود ترجمه برروی پرداخت آنلاین کلیک کنید

ترجمه بصورت تایپ شده می باشد .

قیمت ۱۲۰۰۰ هزار تومان



موضوعات :
ترجمه , مدیریت

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *