گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .
گزارش انتشار نسخه جدید
اطلاعات را وارد کنید .
no-img

سفارش تایپ ،ترجمه، مقاله، تحقیق ، پایان نامه
adsads

ادامه مطلب

اسفند 10, 1392
1899 بازدید
گزارش نسخه جدید

دانلود پروژه هتل رشنال رز


هتل داری

روش کسب و کار :

رزروشن هتل همواره لیستی از اتاقهای هتل با امکانات آنها را در اختیار دارد . با مراجعه مسافر به هتل ، درخواست وی را دریافت می کند که این درخواست می تواند شامل : تعداد تخت ،مدت  زمان اقامت ، نوع مکان درخواستی و  امکانات درخواستی باشد.

رزورشن مکان مورد نظر را از لیست یافته و به مسافر ارائه می دهد ، در صورت تایید مسافر ، فرم پذیرش پر شده و به امضا طرفین می رسد .

رزروشن باید اتاق مورد نظر رادر آن محدوده زمانی  در لیست به عنوان ” پر شده ”  علامت بزند.

ممکن است مدت اقامت نا معلوم باشد که در این صورت اتاق تا زمان نامحدود “پر شده” محسوب می شود .

 ممکن است که مسافر بنا به دلایلی همچون معرفی نامه از مراکز طرف قرارداد و … درخواست تخفیف نماید که این درخواست به مدیر هتل ابلاغ می گردد . در صورت تایید رزروشن باید تخفیفات تایید شده  را در نظر بگیرد .

طی مدت اقامت شخص می تواند از اماکناتی مانند : کافی شاپ ، لاندری و رستوران استفاده نماید که هزینه ها در زمان تخلیه اتاق محاسبه و روی فاکتور دریافت می شود . به این صورت که مسئول هر قسمت روی برگه مخصوص ، شماره اتاق و نوع خدمات و تاریخ آن را درج و تحویل رزروشن می دهد .

در زمان تخلیه هتل توسط مسافر  رزروشن کلیه فاکتور ها را جمع و در یک فاکتور کلی نوشته و با محاسبه تخفیف احتمالی در اختیار مسافر قرار می دهد .

در زمان تحویل واحد خانه داری اتاق را چک کرده و در صورت کسری یا آسیب دیدگی آن را در فرمی مخصوص به رزروشن ارائه می دهد که فاکتور  مبلغ احتمالی نیز به مسافر ارائه می گردد.

پس از تسویه طی برگه ای مراتب به خانه داری اعلام شده تا اتاق را نظافت نمایند .

پس از دریافت وجه ، فاکتور ، مبلغ ، و فرم پذرش اولیه تحویل مدیر هتل داده می شود که پس از تایید به واحد حسابداری ارجاع شود .

هتل داری

روش کسب و کار :

رزروشن هتل همواره لیستی از اتاقهای هتل با امکانات آنها را در اختیار دارد . با مراجعه مسافر به هتل ، درخواست وی را دریافت می کند که این درخواست می تواند شامل : تعداد تخت ،مدت  زمان اقامت ، نوع مکان درخواستی و  امکانات درخواستی باشد.

رزورشن مکان مورد نظر را از لیست یافته و به مسافر ارائه می دهد ، در صورت تایید مسافر ، فرم پذیرش پر شده و به امضا طرفین می رسد .

رزروشن باید اتاق مورد نظر رادر آن محدوده زمانی  در لیست به عنوان ” پر شده ”  علامت بزند.

ممکن است مدت اقامت نا معلوم باشد که در این صورت اتاق تا زمان نامحدود “پر شده” محسوب می شود .

 ممکن است که مسافر بنا به دلایلی همچون معرفی نامه از مراکز طرف قرارداد و … درخواست تخفیف نماید که این درخواست به مدیر هتل ابلاغ می گردد . در صورت تایید رزروشن باید تخفیفات تایید شده  را در نظر بگیرد .

طی مدت اقامت شخص می تواند از اماکناتی مانند : کافی شاپ ، لاندری و رستوران استفاده نماید که هزینه ها در زمان تخلیه اتاق محاسبه و روی فاکتور دریافت می شود . به این صورت که مسئول هر قسمت روی برگه مخصوص ، شماره اتاق و نوع خدمات و تاریخ آن را درج و تحویل رزروشن می دهد .

در زمان تخلیه هتل توسط مسافر  رزروشن کلیه فاکتور ها را جمع و در یک فاکتور کلی نوشته و با محاسبه تخفیف احتمالی در اختیار مسافر قرار می دهد .

در زمان تحویل واحد خانه داری اتاق را چک کرده و در صورت کسری یا آسیب دیدگی آن را در فرمی مخصوص به رزروشن ارائه می دهد که فاکتور  مبلغ احتمالی نیز به مسافر ارائه می گردد.

پس از تسویه طی برگه ای مراتب به خانه داری اعلام شده تا اتاق را نظافت نمایند .

پس از دریافت وجه ، فاکتور ، مبلغ ، و فرم پذرش اولیه تحویل مدیر هتل داده می شود که پس از تایید به واحد حسابداری ارجاع شود .

قیمت : 4000 تومان

برای دانلود پروژه بر روی پرداخت آنلاین کلیک کنید

 

images



برچسب‌ها :
, , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *