گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .
گزارش انتشار نسخه جدید
اطلاعات را وارد کنید .
no-img
سفارش تایپ ،ترجمه، مقاله، تحقیق ، پایان نامه

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر بکارگیری اصول نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات (,مطالعه موردی)ایران


سفارش تایپ ،ترجمه، مقاله، تحقیق ، پایان نامه
adsads

ادامه مطلب

آذر 12, 1394
546 بازدید
گزارش نسخه جدید

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر بکارگیری اصول نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات (,مطالعه موردی)ایران


دانلود پایان نامه بررسی تاثیر بکارگیری اصول نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات (,مطالعه موردی)ایران

تعداد صفحات ۱۴۷ صفحه

قیمت ۶۰۰۰۰ هزارتومان

برای دانلود برروی پرداخت آنلاین کلیک کنید

مقدمه

اکثر سازمانها برای ورود به بازار خارجی از شیوه معمول صادرات استفاده می نمایند(کاتلر[۱] ، فیلیپ ،۱۳۸۵).ایجاد فضای رقابتی در جامعه و ارتقای سطح رقابت پذیری داخلی و بین المللی زمینه های لازم برای ورود به فرایند جهانی شدن را فراهم می آورد. در طی سالهای اخیر بخش عمده کشور ، علی الخصوص دولت مردان و اقتصاددانان بحث توسعه صادرات غیر نفتی و جهش صادرات را در سر لوحه کاری خود قرار داده اند و به دنبال استراتژی مناسب جهت بهبود روند فعلی و افزایش صادرات کالا و خدمات می باشند. لذا موضوعاتی نظیر پیوستن به سازمان تجارت جهانی ، ایجاد مراکز تجاری در دیگر کشورها ، تسهیل مقررات صادرات ، حضور در نمایشگاه ها ، ایجاد مناطق آزاد تجاری و … ، همه در جهت موضوع صادرات غیر نفتی می باشد(ولی بیگی ، ۱۳۸۵).

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر بکارگیری اصول نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات (,مطالعه موردی)ایران

تعداد صفحات ۱۴۷ صفحه

قیمت ۶۰۰۰۰ هزارتومان

برای دانلود برروی پرداخت آنلاین کلیک کنید



موضوعات :
پایان نامه

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *