گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .
گزارش انتشار نسخه جدید
اطلاعات را وارد کنید .
no-img
سفارش تایپ ،ترجمه، مقاله، تحقیق ، پایان نامه

دانلود مقاله عملکرد بازاریابی – فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری


سفارش تایپ ،ترجمه، مقاله، تحقیق ، پایان نامه
adsads

ادامه مطلب

دانلود مقاله عملکرد بازاریابی – فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری
دی 14, 1393
1015 بازدید
گزارش نسخه جدید

دانلود مقاله عملکرد بازاریابی – فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری


دانلود مقاله عملکرد بازاریابی – فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری

تعداد صفحات ۱۸ صفحه

قیمت : ۴۰۰۰ تومان

برای دانلود برروی پرداخت آنلاین کلیک کنید

 

عملکرد بازاریابی – فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری

سهم خدمات توسعه اقتصادی ملی در حال پیشرفت است. آنها به عامل عمده تولید ناخالص ملی در بعضی از کشورها تبدیل شده اند. مشتریان بسیار خواستار رابطه با ارائه دهندگان خدمات قدرتمند هستند. می توان از آنها برای ارتباط جدید و بیشتر پرسش هایی کرد. بازاریابی جدید و مناسب به عنوان ارتباط شناخته شده اند. این تعامل مشتری در مراحل بسیاری ارزشمند به نظر می رسد که برای ارائه خدمات به مشتری به اشتراک گذاشته شده اند. این امر مستلزم ارتباط با مشتری در دراز مدت روی آن تمرکز می کند. به منظور ایجاد در حفظ روابط بلند مدت باید رابطه بازاریابی و انتظارات مشتری درک شده همانطور  که می دانیم مشتریان روند خدمات را ارزیابی کرده و برای به دست آوردن کیفیت مناسب خدمات و اندازه کافی روابط مشتریان را مدیریت می کنند.

خدماتی که به مشتریان ارائه می شود در محدوده ی مقیاس پنج بعد و دو سطح انتظار می رود که یک مدل از خدمات تجزیه و تحلیل برسد. تنها محرک برای عملکرد بازاریابی رابطه کیفیت خدمات ممکن است باشد.

کیفیت عینی و ذهنی خدمات برای خدمات مدیریت ارتباط با مشتری ضروری است. به منظور رسیدن به اهداف با حفظ و نگهداری مشتریان واقعی شرکت ها باید آماده ی ارائه خدمات به مشتریان و تجزیه و تحلیل و عملکرد آنها را براساس اطلاعات ارائه دهند. مدیران شرکت ها باید مطمئن باشند که تمام سازمان ها اهمیت و حفظ مشتریان و کارکنان را درک کرده و به دنبال تشویق آنها برای برنامه ریزی ها و بودجه بندی برای پیوستن به اهداف مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین هدف سازمان استفاده پیوسته مدیران از وسیله های که به طور مداوم باعث بهبود کیفیت و ارزش خدمات می شود به مشتریان ارائه می کنند.

رابطه بازاریابی – خدمات انتظارات مشتری- مدل مولکولی از خدمات- کیفیت خدمات از جمله خدمات ارتباط با مشتری می باشد.

دانلود مقاله عملکرد بازاریابی – فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری

تعداد صفحات ۱۸ صفحه

قیمت : ۴۰۰۰ تومان

برای دانلود برروی پرداخت آنلاین کلیک کنید



موضوعات :
رشته مدیریت

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *