گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .
گزارش انتشار نسخه جدید
اطلاعات را وارد کنید .
no-img
سفارش تایپ ،ترجمه، مقاله، تحقیق ، پایان نامه

ترجمه مقاله From e-commerce to social commerce: A close look at design features - سفارش تایپ ،ترجمه، مقاله، تحقیق ، پایان نامه


سفارش تایپ ،ترجمه، مقاله، تحقیق ، پایان نامه
adsads

ادامه مطلب

ترجمه مقاله From e-commerce to social commerce: A close look at design features
آبان 22, 1395
580 بازدید
گزارش نسخه جدید

ترجمه مقاله From e-commerce to social commerce: A close look at design features


ترجمه مقاله From e-commerce to social commerce: A close look at design features

برای دانلود مقاله اصلی و کامل کلیک کنید

تعداد صفحات اصلی مقاله ۱۴ صفحه

تعداد متن ترجمه ۳۰ صفحه

قیمت ۱۲۰۰۰ تومان

a b s t r a c t
E-commerce is undergoing an evolution through the adoption of Web 2.0 capabilities to enhance customer participation and achieve greater economic value. This new phenomenon is commonly referred
to as social commerce, however it has not yet been fully understood. In addition to the lack of a stable
and agreed-upon definition, there is little research on social commerce and no significant research dedicated to the design of social commerce platforms. This study offers literature review to explain the concept of social commerce, tracks its nascent state-of-the-art, and discusses relevant design features as they
relate to e-commerce and Web 2.0. We propose a new model and a set of principles for guiding social
commerce design. We also apply the model and guidelines to two leading social commerce platforms,
Amazon and Starbucks on Facebook. The findings indicate that, for any social commerce website, it is critical to achieve a minimum set of social commerce design features. These design features must cover all
the layers of the proposed model, including the individual, conversation, community and commerce
levels.

قسمتی از متن ترجمه شده

از تجارت الکترونیکی تا تجارت اجتماعی:

نگاهی نزدیک به ویژگی­های طراحی

چکیده: تجارت الکترونیکی تحت تأثیر پیشرفت توانایی­های شبکه ۵/۲ بوجود آمده است تا سبب افزایش شرکت کاربران شده و همچنین ارزشهای اقتصادی را نیز بالا ببرد. به این پدیده جدید، تجارت اجتماعی گفته می­شود که هنوز بطور کامل شناخته نشده است. علاوه بر کمبود تعاریف ثابت و موافق، تحقیقات کمی در مورد تجارت اجتماعی صورت گرفته و هیچ تحقیق خاصی نمی­تواند طرح سیستم تجارت اجتماعی را نشان دهد. این مقاله به بررسی مفهوم تجارت اجتماعی پرداخته و پیشرفته­ترین شکل جدید آنرا ارزیابی کرده و به بررسی ویژگی­­های طراحی آن به صورت مرتبط با تجارت الکترونیکی و شبکه ۵/۲ می­پردازد. ما یک مدل جدید و مجموعه­ای اصول برای راهنمایی طرح تجارت اجتماعی در نظر گرفته و از این مدل و راهنما­ها برای دو سیستم تجارت اجتماعی دیگر استفاده کردیم یعنی آمازون و استار باکس در فیس بوک.

یافته­ها نشان می­دهند که برای هر وب سایت تجارت اجتماعی، دست یافتن به حداقل مجموعه ویژگی­های طرح تجارت اجتماعی بسیار مهم می­باشد. این طرح باید تمامی لایه­های مدل مورد نظر را پوشش دهد که شامل افراد، مکالمه، جامعه و سطوح تجاری می­باشد.

لغات کلیدی: تجارت الکترونیکی، تجارت اجتماعی، محیط­های اجتماعی، طرح مربوط به کاربر، شبکه ۵/۲

 



موضوعات :
ترجمه

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *